Youtube-kanavallani on nyt hääjuttuja!

Hääkuvaaja Tuike on nyt myös Youtubessa   Valokuvaus Tuiketta eli minä, hääkuvaaja Tuike Ekroos, on nyt paitsi Facebookissa ja Instagrami...

Hääkuvaaja Tuike on nyt myös Youtubessa

 
Valokuvaus Tuiketta eli minä, hääkuvaaja Tuike Ekroos, on nyt paitsi Facebookissa ja Instagramissa ja tietysti täällä bloggerin blogissa, nyt myös Youtubessa! Olen jo aiemmin pitänyt harrastukseeni liittyen hevosaiheista tubekanavaa, mutta tämän Valokuvaus Tuiketta -kanavan pyhitän valokuvausasioille. Toki kun videoita teen omalla naamallani ja omalla persoonallani, jotain muutakin saattaa videoille tulla mukaan. Katsotaan mitä kivaa keksitään.

Aloitin kanavani videoiden julkaisemisen joulukalenterin hengessä. Eli teen joulukuun ajan päivittäin videon. Sisältöjä en vielä paljasta, ne on tietysti yllätys! Täytyy tässä myöntää, etten vielä itsekään tarkkaan kaikkien luukkujen sisältöjä edes tiedä eli vielä voit vaikuttaa mitä niissä käsittelen.

Mitä haluaisit minun kertovan videoilla? Onko sinulla kysymyksiä hääkuvaamiseen liittyen, joihin haluaisit minun vastaavaan? Jätähän kysymyksesi ja toiveesi videoiden suhteen. Otan ne tosi mielelläni vastaan. Kysymyksiä ja toiveita voi minulle laittaa tulemaan mitä kautta vaan. Sähköpostini on tuike@tuiketta.net. Myös Instagramin, tämän blogin tai Youtuben kommenttien kautta voit jättää viestisi.

Joulukalenterin 2. luukku - Miten minusta tuli hääkuvaaja?



Tässä joulukuun 2. päivän videolla kerron miten minusta tuli hääkuvaaja

Mukavaa joulunodotuksen jatkoa kaikille!
Tuike

Nämäkin saattavat kiinnostaa sinua

0 kommenttia

Youtube-kanavallani on nyt hääjuttuja!

Hääkuvaaja Tuike on nyt myös Youtubessa   Valokuvaus Tuiketta eli minä, hääkuvaaja Tuike Ekroos, on nyt paitsi Facebookissa ja Instagrami...

Suositut postaukset

Seuraa minua Instagramissa @valokuvaus_tuiketta